Vilken natt!

Herrgud vilken natt det har varit. Alice började sin krupphosta vid 23.15 . Hon hade verkligen jättejobbigt att andas ett tag. Per virade in henne i en filt och gick ut på trappen. Men då fick hon blåsten i ögonen och grät för det och då vart det nästan bara värre. Det gäller ju att man får henne lugn annars hostar hon bara mer och får ingen luft alls. Hon hostar liksom på inandningen också! Axel hade feber och var kokhet och oroligoch yrrade lite. Så vi fick turas om med båda barnen. Jag tror jag somnade vid 04.15 och så ringde kl 6.55 och jag var tvungen att släppa ut hästarna.  Så nu är man så lagom pigg. Ska försöka få med mig båda barnen i säng nu och sova lite, dessvärre verkar dom väldigt pigga just nu. Typiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0