Tvättar

Tittar in här en stund medans jag väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Just när vi skulle lägga oss så vaknar Axel och kräks ner hela sig själv och sin säng. Så just nu håller jag på och tvättar sängkläder och pyjamasen.
Hoppas innerligt att det bara var något tillfälligt och inte kräksjukan, skulle bara fattas det också mitt upp i allt annat.
Var super trött ett tag på dan och hade huvudvärk. Men nu känns det som jag kommit in i någon andra andning. Vem behöver sömn!?? Det är väl överreklamerat, eller vad säger ni småbarns föräldrar?


Kommentarer
Postat av: Anna

God morgon Camilla,

Sömn?!?!?!? Du sov väl förra veckan, det räckte väl... .-)

Hoppas att barnen och hästen mår bättre idag.

Sköt om Dig, ta det lungt och försök och vila lite granna.

Kram

2009-01-08 @ 08:50:04
Postat av: Lotta

Sömn? Vad är det? Hemma hos oss sover barnen just nu sämre än vanligt trots att de är friska. Har vaknat flera gånger under natten av gnälliga/skrikiga barn och har sedan halv fem legat vaken medan E har pillat på mina ögonbryn och gnällt efter mjölk och välling och gnällt över att hon inte vill sova. Tio i sex ringde min klocka och nu är jag på jobbet. Tack och lov för att det är fredag! Krya på er därhemma. Hoppas det inte är vinterkräksjukan. KRAM

2009-01-09 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0