Höst väder!!?

Vad är detta för vinterväder egentligen? Liknar ju mer en tråkig höstdag! Dom har ju lovat kallare väder igen men då kommer det   ju bli jättehalt i stället. För mig får det gärna komma mera snö. 

Idag är barnens första dag på dagis. Det blev ett riktigt lång jullov. (sen 18/12) så nu blir det skönt för alla att komma igång med vardagen igen.  Skönt att dom äntligen är friska, ja Alice hostar fortfarande men det kan ju hon hålla på med i flera veckor pga. hennes astma. Dom var alldeles lyriska i morse över att träffa alla kamraterna.
Jag ska dit till kl 13 idag och jobba till 17 Så vi startar med en långdag. Så snacka om att barnen kommer vara trötta ikväll.

Jag har fixat lite med en del papper och ringt några "viktiga" samtal. Sånna saker man inte kan göra när barnen är med. Så nu är jag i fatt igen.

Sent igår kväll lyckades jag också hitta ett TV-SKÅP på blocket, i Eskilstuna också så man slipper sitta att åka långt.
500 kr gav jag för det och nu ska det hem till svärfar och målas vitt!! Får visa en bild när det är klart.

Nu är det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0