Ledig dag

Idag har jag "vabbat", Alice är inte riktigt kry. Vi har pysslat lite hemma och gjort iordning för 1:a Advent.
Nu har även julgranen ute fått belysning, så den lyser så fint i mörkret. Annars vet ni ju att det är riktigt mörkt hemma hos oss!!
Imorgon är det julmarknad. Det ska bli spännande och mysigt. Synd att snön har smällt bort bara. Det blir inte den riktiga stämmningen utan den. Just nu ser det mer ut som vår i trädgården. Lerigt och alldeles grönt.

Nu är det "time" för IDOL, och idag är ju en av mina stora tonårsidoler med.
Man har ju tom spelat in en av hennes låtar på skiva. Sen var det väl i oförsig lite ofrivilligt. Men jag har gjort det i alla fall. Men den versionen av främling vill ni inte höra. Jag kan säga att jag skulle aldrig ha platsat i IDOL.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0