1 månad kvar

Idag är det exakt 1 mån kvar till julafton och det är snöstorm utanför fönstret. Hoppas att det är likadant den 24 dec. Ja, kanske inte storm men i alla fall snö.
Igår så pyntade jag lite hemma och satte upp ljusstakar och stjärnor i fönstrena.  Det blev så himla mysigt.
Ska i veckan också köpa mig lite nya julblommor, amaryllis och hyacinter.

Sitter och funderar på vilka jag ska köpa julklappar till. Varje år så säger vi vuxna att vi inte ska köpa till varandra men ändå så blir det så. Jag vill så gärna köpa, tycker det är en kul grej. Och själv älskar jag att få "paket"!
Det blir ju till barnen, min bror, min pappa, min mamma och henne man, svärföräldrarna, min farmor och min man såklart. Inte så jättemånga, men det räcker till.
Som tur är så har jag redan börjat och har ganska så klart för mig vad jag ska köpa till dom jag inte är klara med. Så det blir nog inte så svårt.

Nu ska jag duscha, koka mig en kopp te och krypa upp i soffan med min älsklingstidning just nu
"Allt om hemmet-julspecial".

Ta det lugnt i snövädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0