Myrstack i magen

Just nu mår inte Axel så bra. Det hela började i fredags när vi var in till stan. Vi käkade Mc Donalds och då åt han men sen så vart han så hängig. Och somnade i vagnen mitt på stan.
Nu har han haft så ont i magen och inte ätit sedan dess. Han har kräkts 2 ggr och på nätterna är det som han har en hel myrstack i magen. Det bara kryper i honom och han snurrar och är så ledsen. Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra något. I natt hjälpte inte ens "alvedon".
Så när den ena börjar bli bättre bilr den andra sjuk i stället. Kul! Imorgon får Per vara hemma och "vabba".

I Fredags vart jag nästan klar med mina  julklappsinköp. Vart riktigt nöjd faktiskt, hade sånt flytt. Just dom grejerna som jag skulle ha var det erbjudande på eller typ. 20% osv.  Hittade allt utan något direkt letande oxå så det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0