Julshopping

Idag har jag, Alice och Malin varit och julshoppat. Hittade en lyftkran till Axel, och en julklapp till min bror. Höll på att skriva det här, men jag vet att han läser min blogg ibland så det hade ju inte varit så lyckat.
Sen såklart hittade jag grejer till mig själv, som jag egentligen inte alls skulle handla till. 2 Vita korgar med svart tyg med vita stjärnor och en pläd till soffan med stjärnor, lite värmeljus och en stormlyckta.
Nu har jag inte många juklappar kvar; till pappa(morfar), 1 till Axel och min kära man. Vi brukar inte köpa julklappar till varandra men jag vill ändå köpa något från barnen. Men jag vet vad jag ska köpa för en gångs skull. Det brukar alltid vara så svårt.
Nej nu väntar sängen på mig. Har haft 2 jobbiga nätter med barnen i sängen. Så jag är rätt trött. Hoppas man får sova hela natten själv, ja inte helt själv förstås utan brevid Per.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Malin

tack för en trevlig shoppingtur!

2008-12-03 @ 15:37:29
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0