Sova middag eller inte

Ja den frågan ställer jag mig nu!!
Båda mina barn är nämligen vakna fortfarande, efter att ha sovit 2 timmar på em. Men dom är ju sjuka och Alice sov jättedåligt i natt så jag tänkte att hon behöver nog sova. Men dom verkar inte ens trötta.
Nu tror jag också att Alice börjar på att få "ögoninflammation" också. Vi har ett barnkalas inplanerat på tisdag men det är nog bara att börja förbereda barnen på att det inte blir något av med det.
Synd för det hade varit en kul avslutning på "jullovet"!
Nej nu får jag nog ta mina barn och å och lägga mig, får se vem som somnar först!?
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Loppan

Hoppas att de kryar på sig till kalaset! Kram

2009-01-04 @ 23:49:08
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Loppan

E har också fått ögoninflammation så jag har precis ringt och avbokat hennes närvaro på kalaset. Så himla tråkigt!

2009-01-05 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0