Slut på helgen

Tänk vad tiden går fort, nu är det snart slut på denna helgen också. Helgerna har en tendens att bara "schwissa" förbi. Och så är det arbetsvecka med vardag igen. Det har varit en lugn helg.Per har varit magsjuk sen i fredags och är fortfarande hängig. Så han blir hemma imorgon.
Igår var jag och barnen till V.ås och hälsade på min farmor
Och idag har jag och barnen varit på¨TUNA PARK och kollad in "rorry".

Annars har jag varit rätt mycket i stallet då vi fått en ny hyresgäst.
Det är min förra stalltjej som kommit med sin häst SAVANNA. Så det har varit lite pyssel i stallet.

Imorgon ska jag äntligen komma iväg och klippa mig. Det var månader sen sist. I oförsig så sparar jag ju till lite längre men det behövs klippas ändock, för det är så himla slitet och risigt nu.

Nu ska jag sätta mig i soffan med barnen och kolla på "bompa" med dom.
Sen är det läggdax för de små liven då det blev väldigt sent igår. Alice höll ut och såg hela körslaget!

SEE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0