MÅNDAG = Städ och fix

Det känns som jag alltid har en hel del att fixa med på måndagarna. Det är väl lite och ta reda på efter helgen. För då vill jag ha tid med min familj och inte hålla på och städa osv. Idag har jag varit och handlat och tvättar.
Sen har jag lyckats bocka av en punkt på min "att göra-lista". Skinnsoffan har blivit tvättad och inpregnerad. Det känns otroligt skönt, denna punkt hat funnits på listan sen i somras. Vissa saker lyckas man skjuta på rätt länge. Och en del grejer kommer inte att bli åtgärdad alls pga flytten. Men det blir väl en ny lista på granbacken!

Igår var det start på "FAMILJEMULLE" som vi är med i hela familjen, för andra året i rad. Vi träffas en söndag i månaden ca: 2-4 timmar och hittar på saker ute i naturen. Det är kanon, då får man sin del utav "friluftslivet"!
Igår åkte vi långfärdsskridskor på Näshultasjön. Synd med vädret bara det var rätt kallt och ungarna frös redan efter någon timme men då tände vi grillen och tog fram massäcken istället.

Här kommer några bilder.


                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0