Födelsedag

Sådär nu var man ett år äldre då.
Födelsedagen igår firades lugnt med familjen.
 Vi åt min och barnens favoritmat, KINAMAT och myste.
Alice är helt galen i det och tog 3 porioner. 
Vi hade köpt 3 olika rätter och hade tur att det blev lite över
som jag och barnen tar till lunch idag.
 Går redan och längtar!!

 Ikväll blir det firande med släkten och jag har gjort smörgåstårtor på morgonen.




Blir ni sugna??

Det var kul att göra en tårta igen. Men den skulle inte ha blivit godkänd på LÖKENS!
Jag hoppas den smakar gott i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis i efterskott! Den tårtan såg mumma ut... Kram och trevlig fortsättning.

2009-01-30 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0