En tur till stan

På fm packade vi in oss hela familjen och åkte in till stan.
Var tvungen att hämta ut recept till hästen som igår kväll hade nästan 40 graders feber.
Sen var vi och kollade på tapeter, igen! Men nu har vi äntligen bestämt oss. Det blir en ganska neutral tapet i ljust (vitt) i vardagsrummet,  samma tapet i sovrummet men med en fondvägg, och i matsalen blir det en randig tapet som går i vitt och beige. Alice vill ha som hon har nu så där ska vi sätta väv och sen måla en rosa  fondvägg. Axels rum var grått så det gör vi inget åt.
Vi tog en tur och kollade in loppis, men jag hittade inget. Jo det gjorde jag väl men det var såklart redan sålt. Letar febrillt efter ett skåp eller bänk till tv:n.
Jag har i alla fall hittat stolar nu som jag ska få i födelsedagspresent.


                                                  

Vi har haft en liten mysmiddag hela familjen. Snart blir det lite "gottis" och körslaget.  Barnen har redan ätit upp sitt lördagsgodis, dom kunde inte vänta längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0