Doftar gott!

Det doftar så gott i hela huset.
Nej tro inte att jag bakar nu.
Jag har har haft "partylite" ljusparty.
Partylite har ju en mängd olika doftljus och lyktor.
Lyktorna är väl inte riktigt min stil men doftljusen är för härliga.
Och dom brinner mycket längre än andra ljus.
Köpte ett paket värmeljus med vaniljdoft
och så fick jag ett pelarljus i vit tryffel.
Det vart en liten myskväll
med ett gäng goa vänner och lite fika.


Barnen sover på varsitt håll så det är så lugnt i huset
nästan så man hör mössen tassa omkring
Så imorgon blir det en sovmorgon och sen
sätter jag igång och packa ordentligt
tänkte rensa lite leksaker när inte barnen
är hemma och vill hjälpa till
eller spara allt!!

GOD NATT PÅ ER ALLESAMMANS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0