Vårkänslor och Party

Just nu är det vårväder ute. Det snöade i morse men nu så skiner solen och det är 3 grader varmt ute. Underbart med lite sol man blir så glad så fort den skiner på en. Jag tror "vårkänslorna" börjar spira.
På fm har jag och barnen varit och hälsat på Yoanna. Hon såg ut att trivas och var riktigt fin i kroppen nu, så det märks att hon tränas. Nu väntar Alice ivrigt på att hon ska ut och tävla så vi kan åka och titta.

Ikväll vankas det PARTY, vår vän  A fyller 35 år. Det ska bli kul med lite fest, det händer ju inte så ofta nu för tiden att det är riktiga partyn. Oftast blir det middagar med goa vänner. Det är inte fel det heller i oförsig. USCH det låter ju som man är lastgammal!! Farmor och farfar ska i alla fall komma hit och sova här med barnen och vi sover  stan. Då får Per och jag lite tid själva och kanske en chans att sova ut lite. Vi får väl se om man kan sova!!


img_47f08ee96208d.jpg
LITE VÅRTECKEN

Har ni sett några vårtecken än?
Läste i min almenacka från förra året att A hade plockat tussilago vid den här tiden.
Det tror jag blir svårt att hitta några nu.


Trevlig helg hoppas vi får njuta mer av vårsolen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0