Uttråkad!

Känner mig så uttråkad! Jag vill göra något. Oftast vill jag hitta på något när Per kommer hem från jobbet.När jag varit hemma hela dagen. Men då är han trött och tycker att det bara är skönt att vara hemma.
Men men nu är det snart dax att börja med kvällsmaten och sen får det bli lite fredagsmys med popcorn.
Så får jag väl se fram emot morgondagen då vi ska åka runt lite och kolla på grejer till vårat nya sovrum och tv-rum.

Vi ska nämligen flytta ner och få ett eget sovrum och så gör vi ett tv-rum där uppe. Just nu har jag mycket ideer hur jag vill ha det. Självklart blir det mesta i vitt förstås!!
Per ska bla snickra en ny sänggavel. Före och efter bilder utlovas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0