Sovmorgon

I morse skedde något ovanligt. Vi råkade försova oss. Vaknade inte till förrän kl var 8.10. Detta hör inte till vanligheterna att vi sover ¨så länge i vårat hus. Här brukar dagen börja redan runt kl 6 på morgonen.
Men idag som sagt var vi alla tydligen riktigt trötta. Så det vart lite stressigt. Fick ringa dagis och säga att vi skulle bli lite sena. Och sen sätta fart med alla morgonbestyr.
Mitt upp i allt så ringde min mobil och då var det en som ringde på min annons om "resesäng" som jag skulle sälja.
Det visade sig att det var ett par gamla dagisföräldrar som ville köpa den.

Så til slut kom vi iväg till dagis. Jag, barnen och resesängen. För dom skulle hämta upp den där.

Nu sitter jag här och funderar på ur jag ska fördriva den här dagen. Hade egentligen bestämt mig för att rida på förmiddan men ute står regnet som spön i backen så jag  har ingen vidare lust.
Jag tvättade lite igår så jag BORDE ta och stryka lite och vika tvätt. Men inte det heller känns någe lockande.
Skulle vara skönt att bara lägga sig och kolla på en film och slappa lite.

Ja, ja vi får väl se hur dagen blir!

Tjingelong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0