Mamma Snööööö

Mamma titta snö, det var det första barnen sa i morse när vi klev upp. Dom var helt överväldigade men jag vet inte om jag är riktigt lika glad. Inga vinterdäck på bilen än och det  lilla som kommit ner lär väl inte ligga kvar specielt länge. Det är väl borta över dagen. Om det inte kommer mer förstås dom har ju varnat för det. Jag gillar vintern men då ska det vara en ordentligt vinter med mycket snö som man kan vara ute och leka i, inte bara slask och halka.

Bullbaket blev lyckat igår. När jaghämtat barnen igår och berättade att vi skulle hem och baka bullar så frågade Axel efter "mormor". Kan inte förstå varför han förknippar mormor med bullarna. Törs jag avslöja att det var första gången jag bakade bullar igår. Då kanske ni förstår. Barn är allt smarta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0