Utmaningen

Nu kommer utmaningen:

1) Mina föräldrar är skilda och jag är uppvuxen med pappa, kanske inte så vanligt som tjej
2) Jag har idrottat en hel del, fast man kanske inte kan tro det nu. Gymnastik, ridning, fotboll, skridskor, Gym, aerobic/gympa, och Kick Boxning. Har tom varit medi SM i skridsko. Placeringen behöver jag inte nämna!
3) Jag är en riktig tröttis och behöver ha minst 10 tim sömn/natt för att vara människa.
4) Har varit häst au-pair i Munchen, inte så länge men ändock!
5) Älskar hästar och har varit hästägare sen jag var 11 år
6) Fullkomligt älskar KINA mat och micro popcorn och skulle nog kunna leva på det
7) Sist och inte minst:  Har gjort en kullebytta i manegen på Cirkus Scott

Det var det! Känner tyvärr ingen som jag kan bolla utmaningen vidare till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0