Tokiga

Tänkte jag skulle avslöja en hemlighet för er i dagens snöväder!!

VI SKA FLYTTA!!  Ni är tokiga säger en nog en del. Lagom som vi börjat komma i ordning här. Men men nu har vi ältat detta fram och tillbaka i 2 veckor och varit och kollat på huset 2 ggr så nu har vi bestämt oss för att ta det.
Men det blir inte  så lång flytt den här gången heller. Vad kan det bli? 1 km kanske, till andra sidan gården, till GRANBACKEN.
Vi får ett större hus, jag en ordenlig tvättstuga med massor av förvaring, 1 extra rum, inglasad altan och carport.
Så det finns saker som väger upp. Klart vi kommer att sakna vår lilla stuga, vedspisen och våran tomt.
Men men man kan inte få allt.

Flytten blir nog beräknad till mitten av Feb eller senast till 1:a Mars i alla fall. Vi ska rusta först. SÅKLART!!
Det ska bli kul, men mycket jobb också.


Nu ska jag och Alice ge oss ut i snövädret och ner till stallet en stund.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad roligt - grattis! Jag tycker så mycket om ert lilla hus där ni bor nu men antar att det här kommer bli ännu bättre. Verkligen roligt för er.

2008-12-04 @ 16:46:24
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Malin

Ska ni fortfarande hyra eller?? Grattis, vad kul!

2008-12-04 @ 21:26:01
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/
Postat av: Mia

Å en annan hann inte med att boka erat hus :( Hoppas ni får det bra i det nya!

2008-12-05 @ 12:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0