Dan före dopparedagen

Jaha tänk vad tiden går fort ändå! Nu är det bara en dag kvar till julaftonen.
Och idag är det den stora "fejardagen" Jag har ju jobbat i över en vecka nu, det var ju min helg också så idag är jag ledig och har en del att så i. Är klar med alla julklappar och vi har storhandlat, dock glömde jag endel grejer som jag måste komplettera idag. Och så ska jag städa hela huset. Det är mycket grejer som har blivit liggande på fel plats om man säger så. Har 2 julklappar som ska slås in. Sen ska "hjulet" sättas upp i köket. Vi har ett gammalt hjul som Per alltid haft på julaftonen sen han var liten så det är en tradition att det ska sättas upp. Får återkomma med bild till kvällen, när den är på plats.

Lika bra att sätta fart med alla bestyr, så kanske man hinner bli kla till kvällen och kan få sätta sig i soffan och mysa en stund.

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0