Morogonpigg eller kanske inte!

Ja är man morogonpigg eller inte. Det kan man ju fundera på när man var i stallet kl 6.05 i morse.
Men det var mycket grus i ögonen när jag klev upp. Och just idag så låg Axel brevid mig och trynade så skönt så jag hade hellre velat vända mig och krama om honom och somna om, när mobilen ringde.
När jag sen kom från stallet en halv timme senare så var jag ju pigg. Så istället för att krypa tillbaka till sängen så kokade jag mig en kopp te och satte mig vid datorn. För att kolla mailen och blogga lite.
Idag är det äntligen dax för den berömda "rekryteringsmässan". Jag har verkligen väntat på den och har ganska höga förväntingar, inte för höga hoppas jag! Men det är ju ett jätte bra tillälle att knyta lite kontakter.
Jag kan inte direkt säga att jag inte har något att göra om dagarna, nej inte direkt ! Min almenacka är ganska full just nu.
Men klart att det börjar bli tråkigt att gå hemma. Känns som den 3 1/2 månad långa semestern kan få vara slut snart.
Ja, ja det återstår och se vad som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0