Tiden går så fort

Herregud, redan 1Mars idag.
 Det är inte klokt vad tiden går fort.
  Men det känns skönt att vi går mot vårmånaderna nu.
 Våren är ju en sån härlig tid när allt börja på att knoppa och få liv.
Nu blir det lite extra spännande för mig och se vad som kommer upp i trädgården.
Har ju ingen aning alls.
 Dessvärre tror jag inte att det finns så mycket blommor. Det verkar inte så.
Så trädgården blir ett projekt att ta tag i till sommaren.


Idag har vi en "pulardag" här hemma.
P har målat trappräcket på fm och nu är han och A i väg och handlar lite brädor.
Så sen ska vi sätta igång och bygga våran nya hallmöbel med hatthylla och hängare.
Jag lyckades få "lillkillen" att somna i min famn framför "vasaloppet"
(så kul tyckte han det var!)
Men det var skönt för han behövde verkligen sova middag.
Det har blivit 2 sena kvällar och så vaknade han i alla fall innan tuppen i morse!

Nu ska jag ta och fixa lite och nyttja tiden medans han sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0