Storstädning

Idag är det storstädning i mitt hus. Jag har dammat hela under våningen, torkat dörrar,lister och alla köksluckorna.
Dammsugit och nu smet jag in på bloggen medans jag väntar på att alla golv ska torka.
Sen ska jag "vattna" alla mina blommor, kanske inte låter som något jobb. Men eftersom jag har träkrukor till alla mina blommor är det ett litet "projekt" att ta alla blommor ut i köket och låta dom dricka underifrån ur en tallrik. Detta gör jag dock bara ca: 1 dag/vecka.
Eftermiddagen tillbringar jag på dagis med barnen. Det var en familj som var sjuka så då ställde jag upp och tog deras arbetspass också. Det är så kul att vara med barnen på dagis och vilken insyn man får, över hur allt fungerar. Men man blir bra trött också. Förstår inte hur man orkar jobba på dagis och sen åka hem och ta hand om sina egna barn. Jag beundrar dom verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0