Härlig morgon!

Idag vaknade Axel 6.45 och ville ha frukost direkt. Han är helt tokhungrig när han vaknar. Så det var väl bara att villigt kliva upp. Jag hade ju faktiskt fått sovit 1 timme mer än de senaste dagarna.
Har inte rapporterat nåt mer från "nappavväjningen". Men det har gått kanon! Han har inte sagt ett ljud om den sen i lördags. Och faktum är att han nu sover hela natten också. Tror att han vaknade av att inte hittade natten och så ville han då komma till oss och somna om. Men i stället då så vaknar han ju väldigt tidigt!
 Kvart över 7 kom en trallandes Alice upp och var så glad över att idag var DAGEN då hon skulle sova hos sin morfar.
Hon berättade att det var så bra hos morfar där man får vara uppe länge och äta glass på kvällen!
Så nu är morfar avslöjad!

Jag rensar och plockar lite grann varje dag. Det börjar närma sig nu. Idag har jag varit i stan och handlat lite täckpapper och spackel så vi kan sätta fart så fort vi får tillträde.


KUL Just nu så snöar det för fullt utan för mitt fönster. Mysigt! Är det vinter så ska det vara snö och inte blask.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Vännen!

Har inte läst på jättelänge, så nu hade jag en del att ta igen! Kul att det går så bra med nappen, vi ska ta Gustavs snart oxå, väntar på ett bra tillfälle! Full rulle har precis fått hemtenta med 17 enorma frågor, så nu blir det hårdkörning igen! Ska bli kul att ses nästa lördag iallafall, ta hand om dig! Kramar Johanna

2009-01-22 @ 14:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0