2 nätter utan napp

Det har faktiskt gått över förväntan bra. Första natten vaknade han 1 gång och då gnällde han några ggr över nappen men han grät inte ens. På hela dagen igår frågade han 1 gång om "mappen". Vid läggning igår satt han med oss i soffan då jag inte vill göra så stor grej utav nattningen. Han gnällde lite men var inte ens ledsen. Tyvärr så råkade han hitta mammas gömställe i morse och han stoppa in den i munnen, det gick väldigt fort, innan jag kom och tog bort den. Då kände jag mig elak och han bröt ihop totalt. Men det gick rätt fort över. Så jag hoppas att det fortsätter i den här riktningen. Det tråkiga är att han också övergivit sin tiger, han vill inte ha den längre. Han säger: räcker inte med tiger!
Så antagligen kopplar han ihop nappen och tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0