På plats

Äntligen är vi på plats, hela bohaget, resten av familjen (kaninen) och alla utegrejer.
Har tom klarat av städningen med hjälp av mor och svärmor. Tur man har dom!! Och nycklarna har jag lämnat ifrån mig. Så nu kan man pusta ut!
Det är ju nu det roliga börjar.............
att komma i ordning,
sätta upp tavlor, gardiner lite nya blommor m.m
Men ni som känner mig vet väl att jag redan kommit en bra bit på väg.
 En vän till mig sa:
"du har väl redan satt upp gardiner innan ni flyttat in"
Och det stämmer nog, i alla fall hade jag gjort det i 1 rum

Tänkte visa er lite bilder, för jag vet att det finns några som väntar ivrigt!


V.rummet

V.rum med utgång till hallen


Köket

Hall med ingång till toa

Matsalen med vitrinskåp

Nu måste jag återgå till mina packlådor.
Sen dax för lunch innan det är dax att hämta dom små liven på dagis.

Nu ska jag försöka att titta in lite oftare.
VI SES!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh, vad fint ni har fått. Kul att se lite bilder äntligen ;-)

KRAM

2009-02-18 @ 12:11:34
URL: http://loppansbubbel.blogspot.com/
Postat av: Malin

Fint!

2009-02-18 @ 19:41:58
URL: http://mammamalinsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0