Ingen utflykt

Idag skulle Alice ha åkt med sin mormor till min moster i Västerås och träffat sin "syssling". Dom skulle köka lunch där och leka ett par timmar. Medans jag och Axel skulle vara på ett barnkalas på BUSBORGEN.
Men tyvärr så vaknade Alice i natt, igen! Per och jag pratade igår kväll om att barnen nästan vaknar varje natt nu och vill komma till oss. Och detta hör inte till vanligheterna direkt. Oftast så sover dom hela nätterna i sina sängar från kväll till morgon utan att ens vakna. Men kanske det beror på "flytten", dom är väl lite oroliga. Jag tycker själv att det är lite rörigt just nu och det måste väl dom också tycka. Men jag måste verkligen beröma dom. Dom är med i huset nästan hela dagarna och leker och låsas renovera dom med, och dom gnäller aldrig. Så det går jättebra!
Åter till natten: Efter ett tag så märkte jag att hon var jättevarm och fått feber, sen har hon sovit oroligt, vaknat och klagat över magen och att hon har ont i kroppen.
Så någon utflykt blir det inte för hennes del. Jag hoppas att mormor kan komma och vara barnvakt åt henne  istället så jag och Axel i alla fall kan ge oss iväg på kalaset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0