Fredagen den 13:e

Dagen startade redan kl 7 i morse med ett pass på gymmet. Sen jobbade ja och Alice på dagis från halv 9. Det var väldigt lugnt, endast 3 barn . Det är många som har "kräksjukan" så det hoppas jag verkligen att vi slipper. Även kokerskan var sjuk så jag hamnade i köket och fick laga mat . Men det gick vägen det med!

Per och Axel var hemma och tapetserade klart.
På eftermiddagen bestämde vi oss för att köra över det mesta. Eftersom det var mer kaos hemma än på det nya stället.
Och nu så sitter jag ihop kurad isoffan i vårt nya hus. Och vi ska sova första natten här.

Jag måste säga att min KÄRA MAN och svärfar har gjort ett otroligt jobb. Dom har rustat ett hus på 160 kvm på mindre än 2 veckor. Ja nu har dom väl inte rustat precis allt. Men dom har dock målat och tapetserat 6 rum, målat lister, bytit spis och lite annat pyssel.

Nu är nästa allt på plats det som återstår nu är mest "småplock" som man inte riktigt vet vad man ska göra av. Och det är så tråkigt att ta reda på. Och för att inte tala om städningen sen också.

Avslutningsvis så är jag nöjd med dagen trots att det är FREDAGEN DEN 13:E

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad skönt att ni har fått över det mesta. Nu är det ju allt tråkgöra kvar med det gamla huset. Att få ordning i nya är ju alltid kul!

2009-02-14 @ 13:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0