Ullared

Jaha, nu var den avklarad! Den efterlängtade ULLARED-RESAN. Detta var nog den värsta resan hittils!
När vi kom ner kl 6.45 så möttes vi av en kö på ca: 200 personer. Men det gick rätt smidigt ändå. Efter ca: 20 minuters köande så var vi äntligen inne. Ordentligt taggade och racet kunde börja. Väl förberedd med en lång lista så var det bara att börja beta av. Men det var så himla mycket folk så det var svårt att komma fram på olika ställen och en del saker orkade jag inte ens kolla på.
Men hur som helst lyckades man ju i alla fall göra av med några tusenlappar. En del fynd blev det :
Bla. Nya vinterridbyxor för 79 kr, 2 vita pappersjulstjärnor för endast 19 kr/st, en ny kudde för 79 kr och en hel del julklappar till barnen. Bl.a BUZZ som normalt kostar 500-600 kr och jag gav 179 kr. Så dessa köp kände jag mig riktigt nöjd med.  Men det var en pärs! Som inbiten Ullareresenär så ska jag nog överväga nästa års resa riktigt ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0