ÄÄÄÄnttliiigen!

Så nu var man äntligen igång med sin egna blogg. Har så länge tänkt skaffa mig en blogg men ni vet hur det är. Det blir aldrig av och dagarna bara rinner iväg. Men så idag blev jag så inspirerad av min vän, som skaffat sig en blogg. Att jag äntligen fick ändan ur och tog tag i det.


Som sagt så är man ju grön på det här med att skriva på en egen blogg.  Så ni får väl ha lite övereende med detta ett tag.

Dan i dag har rullat på som vanligt . Var och "skakade" lite på vibbhälsan i morse och sen åkte jag och köpte en till vit stol. Var ju och inhandlade en vit gammal pinnstol igår. Det var tänkt att denna stol skulle stå ute med lite blommor och lykta på men så blev inte fallet.
Det visade sig att den passade perfekt till vårat nya köksbord. Nya och nya det är det ju inte precis. Det har vi fått ärva efter min man Pers mormor.
Det blev jättebra tycker jag.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen
Ska i väg på ett föräldrarmöte på barnens dagis.

Ha det bra till nästa gång.Här är mitt senaste inköp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0