Fredag

Jag jobbade först. På hemvägen passade jag på att stanna til på kyrkogården och tände ett ljus för mormor och morfar.
Jag skäms att säga det men det är väl kanske 3 gången jag är där. Min mormor har varit död i 20 år men morfar bara i 1 år. Kanske jag blir bättre på att besöka den nu när båda ligger där. Får skärpa mig!!

När jag kom hem så pysslade jag lite med barnen. Vi gjorde apelsiner med nejlikor, som min farmor ska få i present.

Sen så var vi bjudna hem till Emmy, jocke och Vilgot i Kjula. Det var trevligt. Det är hemskt hur sällan man egentligen hinner umgås med sina vänner. Vi träffades sist i somras. Men det var trevligt och vi fick smaka på deras "ko". Det var super gott!!

Barnen somnade på hemvägen. Och när vi kom hem så dröjde det inte länge innan jag också satt och sov i soffan.


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0