Lugnt och skönt

Per och barnen är hos farmor och farfar och käkar. Jag stannade hemma, har jobbat och var helt slut och sen behövde jag pyssla lite hemma. Julpynta lite och slå in julklappar. Nu är jag äntligen klar, det tog mej över en timme och slå in alla julklapparna. Hade tänkt lägga mig i ett varmt bad och koppla av men nu hinner jag inte det. Ska upp till J på Junibacken en sväng och lämna en tavla hon beställt och sen ge henne en liten present, hon fyller i morgon. Sen blir det väl lite "skitprat" också då det verkligen var länge sen vi sist sågs.

Skulle egentligen ha varit på julfest ikväll med jobbet men det blev inställt! Tråkigt det hade vart kul. Fick höra att det var planerat att vi skulle åkt på finalen på dansbandskampen, dansband är ju inte alls min grej. Men det hade nog varit skoj ändå.

Imorgon ska vi ta in och klä julgranen. Så jag återkommer då, kanske med lite bilder!!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0